woensdag 28 september 2011

Dat ene stukje


Dat ene Stukje uit mijn hart
Dan ene Stukje dat ik mis
Dat ene Stukje ...
Dat jij bent.

Waarom ben je weggegaan?
Weggegaan zonder reden
Weggegaan van ons allemaal
Uit het oog
In eens weg ...
Nooit uit het hart, daar zal je nooit weggaan
Het voelt alleen als een lege plek.

Een gat, een diep dal
Ik kan er niet mee om gaan
je zat veel te diep van binnen ...

Dat ene Stukje uit mijn hart
Dat ene Stukje dat ik mis
Dat ene Stukje ...
Dat jij bent.

Je bent soms nog een beetje bij me
Ik hoor je stem in mijn oor fluisteren;
als er iemand bij je weggaat,
Zonder reden
Denk dan, even slikken en weer door gaan.

Dat ene Stukje uit mijn hart
Dat ene Stukje dat ik mis
Dat ene Stukje ...
Dat jij bent.

De gedachte dat je toch altijd bij me bent
Houd me overeind
Ik zal je nooit vergeten
En altijd in mijn hart houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter