vrijdag 11 november 2011

Thuisgekomen


Terwijl ik zat te dromen,
Om eens thuis te mogen komen
Was daar Moeder Aarde
Die steeds haar Liefde voor mij bewaarde.

Terwijl ik mijzelf steeds alleen voelde staan
In de weg die ik moest gaan
Was daar steeds Moeder Aarde
Die steeds haar Liefde voor mij bewaarde.

Terwijl ik zat te dromen
Om thuis te komen,
Was daar ineens Moeder Aarde
Die me zei, dat ze steeds Haar Liefde voor mij bewaarde!

In een woud vol met bomen,
als in een droom,
Zag ik ineens die ene oude boom,
Die me zei: ”Welkom thuis mijn kind,
ik wist dat je eens zou komen!”
En ik voelde Haar Liefde in mij stromen.

Ik zet mijn voeten zachtjes op Haar neer,
En voel Haar Liefde, keer op keer
Ik ben een Geliefd Kind van de Aarde
Dank U Moeder,
dat U steeds uw Liefde voor mij bewaarde.

Anneke van Nuus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter