Ik denk vaak
ik kan niet zonder,
ik mis dat vertrouwd gevoel.
Toch zal ik het wel redden
dat is mijn uiteindelijke doel.
Ik weet, ik kan wel zonder
ik accepteer gedwee
Ik voel in het diepste van mijn ziel
Was ik maar met zijn twee.
Ergens weet ik leef jij in mij,
in het diepste van mijn Zijn.
Telkens weer, miljoenen keren,
raakten wij elkanders schijn.
Ergens in mij, diep van binnen,
voel ik mijn ziel dat ik jou mis.
Toch blijf ik steeds verder zoeken
op die weg waar liefde is.
Ergens komt daar hèt moment,
eens wordt het ons gegeven.
Wij zullen altijd samengaan,
omdat wij in elkander leven.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Laat een reactie achter