woensdag 5 september 2012

Eenzaam


Een rusteloze weg
Je kan niet terugkeren
Op een dag
Zal je jouw licht terugvinden
Weet je het niet
Laat het niet gaan
Wees sterk.

Volg je hart
Laat de liefde je door de duisternis leiden
Terug naar een plek dat je ooit hebt gekend
Ik geloof, ik geloof, ik geloof
In jou.

Volg je dromen
wees jezelf, een engel van vriendelijkheid
Er is niets dat je niet kan doen
Ik geloof, ik geloof, ik geloof
In jou.

Helemaal alleen
Je blijft alleen achter
Open je hart
In het Universum
Zet je tocht voort
Zonder achterom te kijken
Wacht niet.
Want de dag gaat voort.

Ik ben jouw ster
Juist tot waar je droom
je brengt
En die jij hebt gemaakt
Als jij denkt, als jij denkt,
als jij denkt.

En jij
Bent jouw licht
Doof de vlam niet die jij draagt
Als je smelt herinner je me aan
Wat ik denk, wat ik denk
Wat ik denk
Van jou.

Op een dag zal ik je vinden
Op een dag vind jij mij ook
En wanneer ik je dicht bij me houd
Weet ik dat het echt is.

Volg je hart
Laat de liefde je door de duisternis leiden
Terug naar een plek waar je ooit bent geweest
Ik geloof, ik geloof, ik geloof
In jou.

Volg je dromen
Wees jezelf, een engel van vriendelijkheid
Er is niets dat je niet kan doen
Ik geloof, ik geloof, ik geloof
In jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter