dinsdag 11 september 2012


Mijn leven wordt bepaald
door mijn keuzes die ik maak.
Ik kies elke seconde van mijn leven.
Ik kies bewust elke seconde van mijn leven.
Ik kies bewust voor positieve gedachten.
Ik open alle kanalen
om de energie vrij door te laten stromen.

Mijn intuïtie geeft mij duidelijk aan,
welke keuze ik kan maken
en ik laat me leiden door mijn intuïtie.
Zodoende maak ik altijd de juiste keuze,
voor een prettig leven.

Ik trek hierdoor zo veel energie aan
dat mijn leven gezond en vreugdevol is.
Ik ben heel alert op elke keuze in mijn leven,
omdat ik weet dat elke keuze
een consequentie heeft.

Daarom kies ik elke dag,
elke minuut, elke seconde van mijn leven
bewust voor positieve gedachten.
Mijn leven is goed.

1 opmerking:

  1. Ik frons mijn wenkbrauwen, is zo'n positiviteit stukje met vraagtekens voor mij.
    Bewust kiezen en bewust zijn van zaken dat kan ik beamen, maar elke minuut elke seconde ?!
    Is te, voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter