donderdag 4 oktober 2012

Klik op de afbeelding en je krijgt een vergrote uitgave.

7 opmerkingen:

  1. Ziedaar mijn kind
    dit is een raadsel
    vermengd met blauw
    zo is de stemming
    zo zijn the blues (☺)
    maar vergeet nooit
    wat je niet had
    kan je niet missen ♥

    tiens: nog genen @ ? tsss ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genen @ en genen ttssss. ;-(

    Site is op een locatie (werk) geblokkeerd ?
    Heb je iets met de instellingen gedaan of een tekst die niet helemaal kuis is ?
    Hoop dat hij maandag weer te zien zal zijn, anders ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp niet helemaal A wat je bedoelt.

      Verwijderen
    2. A, mijn instellingen van de blog zijn normaal. Niets mee aan de hand. En de teksten in mijn blog kies ik zorgvuldig. Ook houd ik rekening met afbeeldingen die niet te veel naakt laten zien. Waar het dan aan ligt weet ik niet. Vreemde instellingen daar?

      Verwijderen
    3. De blokade (beveiliging) is bedoelt voor de Adult (18+)sites danwel security, schadelijke software.
      Komt meer voor dat blogs een of twee, of meerdere dagen geblokkeerd zijn.
      Hoeft maar een woordje verkeerd op te staan.
      K's blog was dat ook een keer. ;-0
      Ik hoop wel dat het maandag verdwenen is.

      Verwijderen
  3. Toon je ware gezicht is de booschap die ik hier lees? Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Agnes lees de reactie van Kay. Zij heeft het goed verwoord.

      Verwijderen

Laat een reactie achter