woensdag 31 oktober 2012

Dank je


Een ware soulmate is een spiegel. Degene die je alles laat zien wat je ontwikkeling belemmert. Degene die je op jezelf opmerkzaam maakt zodat je je leven kunt veranderen. Een soulmate is waarschijnlijk de belangrijkste persoon die je ooit zult ontmoeten. Want zij breekt door je verdedigingslinies en helpt je met een ruk uit de droom.

Maar voor altijd bij je soulmate blijven ...? Veel te pijnlijk ...

Soulmates, die verschijnen alleen in je leven om een andere laag van jezelf te onthullen. En vervolgens verdwijnen ze weer.

Je was er om me wakker te schudden ...

Los te weken …

Mijn ego een dreun te geven …

Mijn belemmeringen en verslavingen te laten zien …

Mijn hart open te breken zodat er wat nieuw licht bij kon …

Mij zo wanhopig en stuurloos te maken
dat ik mijn leven wel moest veranderen.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook zo eentje gehad.
    Deze persoon heeft zeker mijn leven overhoop gehaald.
    Ik ben er enorm boos opgeweest, nog eigenlijk.
    Het enige goede dat eruit voort kwam
    is dat ik maatje ontdekte.
    Daar ben ik dankbaar om,
    het andere heeft mij enorm doen lijden, afzien etc ... om dan toch maar een groot geluk te vinden!
    At last dan ... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe waar en hóe herkenbaar,
    dit gevoel is nergens mee te vergelijken,

    het lijkt me op het lijf geschreven diana,
    en ik wil dan ook gráág weer je tekst eens gebruiken.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik geloof in toevallige dingen en samen aanvoelen, maar een echte soul-mate heb ik nog nooit gehad

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter