dinsdag 2 oktober 2012

Liefdes tonen

Uit de vertrouwdheid
van jouw warme klanken
openbaart zich een ander geluid.

Een stilzwijgen
een onbeantwoord hartgeklop
een uitzending
zonder ontvangst.

De radio speelt
en raakt de snaren van mijn ziel
die als een harp de tonen speelde
in een geven en ontvangen
van liefdevolle tonen.

Waar jouw lied in doorklonk
in woorden op ons hartsritme
van leven in liefde
in rust en eenheid van 'Zijn'
in Hier en Nu.

Koesterend op de golven
van de serene melodie
als duizenden vlindertjes
in alle toonaarden
op de akkoorden
van ons liefdesleven.

Dezelfde golflengte
en dan zomaar ... stilte
ik zend jou mijn liefdestonen
in onze melodie
Waarom ontvang je me niet?

4 opmerkingen:

  1. Heel bijzondere klanken
    die niemand kunnen ontgaan,
    waarom sommigen doof blijven
    is een mysterie.


    Op uw vraag:
    Het is mij een bijzondere eer
    dat mijn klein schrijfsel
    op uw blog mag staan.
    Dus u hebt mijn ' ja '
    Ik kom straks eens kijken.
    Bedankt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb alles in uw mail geplakt
    had uw mail niet,
    niet goed dan doe hem maar weg.
    tot straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Diana,de zelfde golflengte dat is heel mooi
    maar niet ontvangen dat is minder
    zeker als je zo verliefd bent.
    Heel sneu maar toch een mooi gedicht.
    Groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter