maandag 8 oktober 2012

Stilte


Stilte
Brengt mij waar ik zijn moet
Daar waar niets nog pijn doet.
Stilte: Mijn lief, mijn zoet
Jij brengt vreugde in mijn gemoed.

Stilte
Jij riep me bij mijn naam
Jij toonde mij een weg die ik kon gaan.
In stilte heb ik Jou ontmoet
In stilte heb ik Jou gegroet.

Stilte
In jou kon ik laten gebeuren
Wat nu mijn leven zal kleuren.
Vol liefde heb Jij mij omarmd,
Mijn hart, mijn ziel helemaal verwarmt.

Stilte
Zo rustig en nog zo broos
Jij bent datgene waar ik voor koos.
Jij die dingen mogelijk maakt
Jij hebt mij oneindig diep geraakt.




5 opmerkingen:

  1. Stilte jij riep mij met mijn naam ! (prachtig)
    zo kan ik verder gaan
    onder jouw vleugels van bescherming
    en vind ik de kracht
    mij door jou te laten leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een gedicht wat tot nadenken geeft.
    prachtig diana.
    ik heb genoten

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Diana, mij heeft het geraakt ik vind het een prachtig gedicht.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. stilte .... zo vaak een bron van thuiskomen, van jezelf ontmoeten

    p.s. ik heb hier zo juist een pracht van een blog ontdekt

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter