zondag 21 oktober 2012

Wishful thinking


Je moet niet vragen: 'Wat is de zin van het leven?',
Maar 'Heb ik zin in het leven?'.

De vraag die je eigenlijk moet stellen,
en wel elke ochtend, is de volgende:

Welk cijfer geef ik deze dag? Hoeveel zin heb ik in dit leven vandaag? En als je de dag een mager zesje geeft, zul je merken dat het aan het einde van de dag ook werkelijk een mager zesje is gebleken.

Geef je de dag een volle acht, dan gaat dat ook zo die dag.
Je stelt je er gewoon op in.

Wishful thinking.

3 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk, maar voor de eerste kop koffie, al zoveel nadenken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn dag wordt een 9 want ik ben vrij en ga straks met een vriendin weg, maar je blog vindt ik wel een 10 waard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk na:
    tuurlijk heb ik zin om te leven,
    maar af en toe heb ik slechts een 2
    die dagen en jaren zou ik graag terug doen,
    er dan iets anders van maken
    maar helaas ligt dat niet in mijn macht.
    Dus begin ik vandaag met een 6 en probeer er een + aan toe te voegen.
    Uw banner is een plaatje,
    ook ik hou enorm van zo een bankje!

    en in de kalendergadget ga ik eens neuzen, als het niet geeft?

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter