maandag 12 november 2012

Je bent nooit alleen als je samen met jezelf bent

'T was boven op de berg dat ik begreep
en besloot het nooit meer te vergeten
't was boven op de berg dat ik begreep
wat ik allang had moeten weten.

Diep onder mij het zachte groene dal
Hier boven mij de wolken in het blauw
't was boven op de berg dat ik begreep
wat ik nooit meer vergeten wou.

Geen stem, geen vuur vanuit een struik
gewoon de vage bergen in de mist
't was boven op de berg dat ik begreep
dat ik dit al langer wist
altijd altijd altijd ...
geen donderslag bij heldere hemel
ook niet de bleke sikkel van de maan.

't was boven op de berg dat ik begreep
ik kan ook zonder angst bestaan
was het de wind die mij vertelde?
je bent nooit alleen op deze aarde!

't was boven op de berg dat ik begreep
wat ik allang bewaarde.
was het de warmte van de zon?
de geur van steen door mij erkend?

'T was boven op de berg dat ik begreep
je bent nooit alleen als je samen met jezelf bent
't was boven op de berg dat ik begreep
je bent nooit alleen als je samen met jezelf bent
altijd altijd altijd ...

Bram Vermeulen
van zijn cd tijdloos

1 opmerking:

Laat een reactie achter