zondag 25 november 2012

In beweging komen


Kom in beweging, het gaat niet alleen over je goed voelen.
Vaak leven we nog vanuit de gedachten:

"Als ik me goed voel ga ik die vriend weer eens bellen, schrijf ik een boek, of maak ik die mooie reis".

Het gaat (Nu) ook over zelf een keuze maken om jouw volledige kwaliteit en mogelijkheden te leven.

Draai het maar eens om:

"Als ik die vriend gebeld heb, voel ik me (nog) beter". "Als ik dat boek eenmaal aan het schrijven ben, ben ik niet meer te houden". "Als ik eenmaal op reis ben zijn er geen grenzen meer".

Jij kunt hierin het verschil maken, voor jezelf en voor de ander!

2 opmerkingen:

  1. zo werkt het inderdaad lieve diana,

    heel dikwijls hebben wij ook dezelfde teksten :-)
    dat zegt wel wat hé.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter