vrijdag 23 november 2012


Of iets verspilde tijd is,
hangt af van wat je met de ervaring doet.

6 opmerkingen:

  1. hoe je het ook draait of ervaring de ervaring brengt je altijd een stukje verder ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt zoveel wijsheden vandaag diana,:-)

    ik kan ze niet allemaal bijbenen, :-)

    maar deze spreekt me weer erg aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn ervaring leert me dat dit een heel wijze spreuk is Diana !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn ervaring is dat het zelden verspilde tijd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles wat je bijleert is nooit verspilde tijd volgens mij ... ik leer hier iets
    dus besteed ik mijn tijd goed toch ;-)

    A had gisteren ook een ervaring he
    waar hij goed mee omging
    dus niks verspild he, alleen eens goed gelachen.

    Kay die haar brilleke glimmend gepoetst heeft
    zit op hare quivive want hem peist in mijnen boot te duiken en dat gaat mooi nie door.

    huggels ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. al doende leert men, en men leert van zijn fouten

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter