vrijdag 2 november 2012

Sta aan mijn zijde ... ga met mij mee


Stroom met mij mee 
op deze rivier van eeuwig leven
zie mij lachen, zie mij huilen
zie mij je liefste lied spelen
op de vleugels van een libel
ga mee op dit avontuur
op weg naar de ondergaande zon.

Jaag je dromen na
vol overgave en vertrouwen
vloei mee met deze eindeloze bron
laat meer los dan ooit tevoren.

Vergeet je naam
bevrijd je ziel
open je hart
en durf intens te leven.

Breek met je gepijnigde gedachten
zie hoe ze neerkomen als steentjes in het water
en veranderen in schitterende regenbogen.

Stijg op naar grote hoogten
glijd omlaag langs deze iriserende bruggen
tot diep in de werkelijkheid
van wie je ten volle bent.

3 opmerkingen:

  1. Ik doe m'n best oke?
    Ben dol op regenbogen....
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Regenbogen, zo fel gekleurd
    daar hoog tegen de wolkenboog
    neem mijn geheimen mee,
    laat mij zijn wie ik ben,
    zij die mij ongewild hebben gevormd
    weten niet wat mijn hart beroerd
    maar als ik wegglijd
    en mijn naam alleen achterblijft
    was ik de gene die om jullie heb gehuild.

    ♥ dit kwam spontaan in mij op ... liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat nu bij me opkomt is een regendroom van dromen

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter