woensdag 19 december 2012

Boogschieten

Toen ik tien jaar oud was, nam ik deel aan een zomerkamp.

Op een middag werden we meegenomen naar een veld om te gaan boogschieten. Er was een grote doos waar we een boog en wat pijlen uit mochten pakken. Zodra de instructeur dit had meegedeeld veranderde het rustige groepje kinderen in een stelletje wilden.

Iedereen rende naar voren om het beste exemplaar te bemachtigen, maar een stemmetje in mijn hoofd zei me te wachten tot de groep was uitgeraasd en de overgebleven boog te nemen.

Ik gehoorzaamde aan dit stemmetje en bleef staan
tot iedereen een keuze gemaakt had.

De instructeur lachte toen ik de laatste boog pakte.
'Jij hebt de beste,' zei hij.

Brian Draper

2 opmerkingen:

  1. zo is het wel, ik hoef de eerste niet te zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zo wie zo de rust... en dat is belangrijk als je je doel wilt halen.

    Love As Always
    Di Mario

    OT. Ik heb er zelf geen last van. Misschien zou je hem kunnen vragen of hij een idee heeft waar het aan ligt.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter