vrijdag 28 december 2012

Nu weer een Nieuwjaar gaat beginnen


Nu weer een Nieuwjaar gaat beginnen
zullen velen zich weer bezinnen.
En kijken wat van het oude jaar is uitgekomen
of dat het bleef bij alleen maar dromen.

Begin toch weer met goede moed
en besef dat je er zelf aan werken moet.
Het oude jaar heeft je veel geleerd
en waren je fouten wel zo verkeerd?

Want door fouten leren we het meest
Zo is het altijd al geweest.

Probeer ook om anderen te vergeven
ook al vergalden zij je leven.
Begin eens met een schone lei
en voel je eindelijk eens blij.

Laat eens los die negatieve gedachten
en gebruik je positieve krachten!
Leer daarom positief te denken
en jezelf zo geluk en rust te schenken.

Begin zo eens het nieuwe jaar
dan komen mensen tot elkaar.
Want liefde en vrede moeten bij jezelf beginnen.

Eerst zelf voelen die warmte van binnen.
Daarna kun je dat uit gaan dragen
En heb je niet zoveel meer te klagen.

6 opmerkingen:

  1. ik ken je nog maar pas, maar ik heb je graag :o)
    je logjes zijn heel leerzaam en interessant

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk nooit terug naar dingen die mss fout zijn gegaan. Alles is een leer proces, en dingen die ik dit jaar niet kon doen, doe ik volgend jaar.
    Vergeven en vergeten. Daar gaat het om. Vergeten is soms iets moeielijker. Vergeven is een must als je een gelukkig leven wilt hebben.
    Ik krijg jeuk van mensen die altijd maar negatief zijn over alles.

    Fijne dag vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook bedankt voor alle geweldige berichten.
    Zo mooi wat je doet!
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of mijn bijdrages u ook maar iets getoond hebben wat ik niet,
    maar ik kom hier graag langs
    uw wensens zijn mooie gedachten,
    maar ik hoef geen dank u wel
    want elke letter die ik hier schreef was er eentje van overtuiging en genegenheid maar dat zei ik al eens.Doe verder waar jij zo goed mee bezig bent,
    en ik keer altijd wel weer terug.
    Prettig eindejaar ... tot ziens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Diana
    Het was en is altijd een genoegen om hier langs te komen, en ik hoop dat ook het aankomende jaar te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter