donderdag 20 december 2012

Kerstwens 2012


Aan de vooravond van kerstmis 2012
wens ik jou ...

Sterkte in moeilijke dagen,

Een glimlach voor als verdriet als een tsunami
het tuintje van je hart overspoelt,

Regenbogen volgend op donkere wolken,
een gulle lach die je lippen kust,

Nu en dan een
onverwachte mooie zonsondergang
die je hart verwarmt,

Af en toe een knuffel
om tot elkaars grond te komen,

Vriendschap om je bestaan
te verlichten van eenzaamheid,

Een zicht op de schoonheid
om je heen en in jezelf,

Vertrouwen zodat je kan geloven
dat er uit elke stap geleerd kan worden,

Zelfverzekerheid in evenwicht met gerede twijfel
in de eigen weg en andermans oordeel,

Geduld om de waarheid te leren wegen
en de context leren kennen,

Moed om te aanvaarden dat je nooit
echt jezelf of anderen zal leren kennen en vooral ...

Liefde als energie om onderweg te blijven
met anderen en jezelf.

6 opmerkingen:

  1. Ik neem deze kerstwensen graag aan Diana ! Ik geef je er een dikke zoen voor ! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefde is een van de belangrijkste zaken hierin. Als je genoeg liefde bezit, dan gaat de rest vanzelf. De wereld zou met voldoende liefde een heel andere planeet zijn.

    Groet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor de wensen, en even een snelle groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een wensen, en als je erover nadenkt hebben we ze eigenlijk allemaal nodig, zonder kunnen we niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou jou evenveel willen aanbieden,
    van al het goede dat je kan overkomen,
    elke dag een emmer vol geluk
    en overkomt je dan toch eens iets, laat dan vriendschap een steun zijn want dat heeft een mens zo van doen! ook voor jou warme gezellige, en vrolijke kerstdagen gewenst. Tot ziens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, dat gebeurt hier ook niet vlug, ik te vroeg? ik wens je toch nog een fijne vrijdag en voor straks een leuk weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter