maandag 31 december 2012

Oudjaarsdag 2012


Oudjaarsdag, de laatste uren van het jaar kruipen voorbij.
Zelf ben ik in gedachten, 2012, het bracht zoveel,
vreugde, verdriet, ziekte, warmte en koude door verlies.

Soms vouw ik even mijn handen
dankbaar voor alles wat het ook weer bracht.

Dankbaar ben ik voor al die
door het jaar ontvangen warmte
in reacties en per mail.

Blij met de vriendschappen die er digitaal groeiden
mijn wensen stuurde ik al het wereldwijde net in
maar toch doe ik het nog maal.

Al het goede in gezondheid, warmte, gezelligheid en liefde
maar vooral vrede en verdraagzaamheid.

Voor iedereen, voor elke wereldburger.
Kom heelhuids door oud en nieuw heen.

6 opmerkingen:

  1. In een jaar kan veel gebeuren Diana. Wat jij hebt meegemaakt weet ik niet, maar het is goed dat je er zo op kunt terug kijken zoals jij doet. Dat is positief, en dat maakt een mens prachtig.

    Ik wens je het zelfde. Vrede en verdraagzaamheid zijn het belangrijkst. De wereld lijkt steeds harder te worden, maar samen kunnen we een hoop.

    Op een goed 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een goeie jaarwisseling, uitkijken met het vuurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n laatste dag maakt toch ook wel wat los.
    ......tis goed dat er een eind en een nieuw begin is.
    Ik wens je een fijne avond en in het nieuwe jaar veel vreugde toe!
    Liefs, Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij jou lieve Diana toch even een paar woordjes .Dank je wel voor al je lieve bergripvolle reactie"s Maar ook dank je voor al het moois wat je steeds weer met ons deelt.Ik ben dankbaar dat ik je hier op blog heb leren kennen .Heb het goed in 2013
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je prachtig site die tussen mijn favorieten staan en die ik bijna iedere dag wel even bezoek voor de nodige inspiratie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En jij bedankt voor je hartverwarmende woorden. Dat je de nodige inspiratie mag blijven behouden voor een gelukkiger, dankbaarder en fijner leven.

      Verwijderen

Laat een reactie achter