woensdag 2 januari 2013

2013

9 opmerkingen:

  1. Ik zou zeggen, grijp jou jaar en leef ten volle! Ga doen wat je altijd al hebt willen doen, en maak dat jaar jou jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wens je JOUW jaar
    en dank voor je lieve woorden daar waar ik niet was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jou jaar....
    mijn jaar was 2001 ;-)
    Maar ik wens je veel geluk met wat komen gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het jouwe ... mss kunnen we een stukje delen.
    Alvast een 2013 met een gouden randje! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Diana,de beste wensen en liefs voor jou in het jaar 2013.
    Lief dat je mij gemist hebt
    dank je wel.
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    Tja als dat jouw grote wens is, dat 2013 jouw jaar wordt, dan gunnen we je dat van harte. Moge heel 2013 echt wel jouw jaar worden. Eeen fijn, aangenaam, gelukkig, liefdevol, ... jaar van jou alleen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik mis je al....ik zie dat je niks gepost hebt en nog geen bezoekjes afgelegd heb.....een mens is zo vlug wat gewend hé

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ps; ik post altijd om 3u ;-)
    je bent echt wel een vroege vogel.
    Ik probeer als ik niet moet werken te slapen tot 8u, maar om 5u ben ik al wakker....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter