maandag 21 januari 2013

7 opmerkingen:

  1. ik zucht mee want ik snap er al niks van, dit belooft al bij de rest want dit is mijn eerste logje dat ik maak vandaag :o), ik denk dat ik al beter stop hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,bibber,
    vriet goe van jA (of te zeggen: heel goed van jou) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch die Friese doorlopers en een stoeltje D ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja nu zal het wel helemaal beginnen de koorts van de tocht der tochten.
    Leuk plaatje...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi niet lees ik net....

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gaat toch weer niet door...!!!Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo D.,
    Als natuurlijk de temperaturen, zoals nu, blijven de hoogte ingaan, dan zal het jammer genoeg niet doorgaan in Friesland. Spijtig voor diegenen die reeds hun zinnen hadden gezet op deelname. Misschien volgende maand beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter