woensdag 16 januari 2013

De grappigste lach van de wereld


Klik hier voor de video.

7 opmerkingen:

  1. die hou ik een tijdje om de dag mee te beginnen! geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De grappigste lach is toch die van ons allemaal als we lachen :D
    Lachen is gezond. Lachen maakt gelukkig.
    Lachen maakt vrolijk. Jezelf maar ook anderen. Lachen is dus een schat van onbetaalbare waarde. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat werkt lekker aanstekelijk diana, daar hou ik wel van :-)

    het voelt heerlijk om te lachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongewild ga je lachen
    maar helaas ben ik niet zo in the mood.
    Maar een dezer breekt mijn glimlach wel weer door.
    Liefs he ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toen ik je titel zag dacht ik al direct aan hem, hij is echt de beste lach, ook voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    De dag beginnen met een lach, er bestaat niets beter om de dag dan tot een goed einde te brengen. Mensen zijn vaak veel te ernstig en hebben geen tijd meer om te lachen, jammer eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker lachen is aanstekelijk.
    Ik geniet van lachende mensen!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter