zondag 20 januari 2013

7 opmerkingen:

  1. de grap is goed, maar moest het echt zijn, gaan er dar veel niet mee kunnen lachen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De elfstedenkoorts sloeg al snel toe in Friesland hoorde ik van een vriend die daar woont. Er zullen genoeg mensen zijn die de gedachte hebben om het grapje van het plaatje uit te voeren, want natuurlijk houd niet iedere Nederlander van schaatsen en de heisa er om heen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ik denk laat die mensen toch. Als ze zo'n stukje willen schaatsen. Dan doen ze het maar. Maar ze moeten niet verwachten dat ik mee ga schaatsen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lsuit me aan bij Mario, maar toch de vraag aan je, daar in het hoge noorden, hoe is de stemming bij je in huis, de schaatsen al onder gehad ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo D.,
    Het maakt deel uit van de traditie sinds zovele jaren. Hopelijk kan dit jaar deze tocht doorgaan, veel mensen leven daar echt naartoe. Trouwens wie nog nooit gehoord heeft van deze legendarische elfstedentocht, die is waarschijnlijk afkomstig van een andere planeet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er blijven altijd 'tegen'standers die dergelijke evenementen proberen te saboteren.
    Misschien afgunst, wie zal het zeggen?
    Niet de saboteur, hahaha
    Grappig plaatje, maar wel gesnapt, hihi
    Ik ben zelf niet zo'n ijsvreter maar ik gun het een ander van harte.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter