zaterdag 19 januari 2013

Wachten


Wachten is: actief bezig zijn met niks.

6 opmerkingen:

  1. ik kan niet goed niks doen, dus wachten daar hou ik niet zo van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En daar kun je heel druk mee zijn...

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. probleem met niks doen is dat je nooit goed weet wanneer je stopt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jawel,
    er wordt heel wat afgewacht hé:-)

    dag diana, ene heel fijn weekend gewenst

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe bijna niks anders.
    Bezig zijn met niks is lastig en soms ondraaglijk.
    Het ontneemt me mijn bestaansrecht.
    Daarentegen geeft 't me ook wel het besef dat het niet gaat om rechten maar nog méér om de gratie!
    Het is een geschenk en ik mag er zijn!....zomaar.
    Mooi blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan ben ik veel keren bezig al denken anderen dat dan niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter