maandag 4 februari 2013

7 opmerkingen:

  1. en ik lust niet graag donuts, of is het ik heb niet graag donuts ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mogge Diana
    de laatste donut at ik in Canada dus al weer ff geleden
    ja Simon is een pracht kat haha ik plaatste het op blog , want een vriendin daar heeft pas een jong poesje en de oude poes is het er nog niet helemaal mee eens hihi
    ik zal aan de koffie
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit een donut op. Volgens mij zitten die dingen vol suikers en transvetten, en daar heb ik het niet zo op. En ik heb een groot deel van mijn leven gesport. Met uitzondering van de revalidatie periode dan.
    En wie sport let op zijn voedsel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zijn ze niet typisch belgisch
    ik lust ze wel! het doet mij een beetje denken aan smoutebollen op de kermis.
    Op het lijstje wil ik nog blog toevoegen,
    de Solitude blog die er altijd ingaat als een lekkere donut.
    Zoet, vullend en lekker uitziend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik mis de geblogde donut... :-)

    OT: http://madddox.wordpress.com/2011/07/31/a-narcissistic-life-in-music/ :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, gaan deze mediamogelijkheden eigenlijk vaak verder dan het delen van do-nuts! Nuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo D.,
    Ja laat maar komen, de donuts dan wel te verstaan. Alhoewel we dan, wat het deeg betreft, toch nog liever overgaan tot het eten van churros, al even zoet, maar oh zo lekker. Vooral opgediend met warme chocolade, heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter