zondag 17 februari 2013

Citaten over het dieet



Een dieet helpt veel meer
om je wilskracht te stalen
dan om je kilo's te stelen.

Gaby van den Berghe

Een dessert blijft een paar momenten in je mond
en de rest van je leven in de buurt van je heupen.

Peg Bracken

Een uitgebalanceerd dieet:
Een stuk taart in elke hand.

**

Wanneer je net 10 kilo bent afgevallen,
vraagt er altijd wel iemand:
Ben je net naar de kapper geweest?

Sandra Wasserman

De meeste diëten beginnen in een kledingszaak.

Harvey Kurtzmann

Mijn vrouw is op dieet:
Kokosnoten en bananen.
Ze is niet afgevallen, maar ze kan wel in een boom klimmen.

Henny Youngman

Het moeilijkste van een dieet
is om er niet te veel over te praten.

**

Ik heb maar éénmaal in mijn leven een dieet gevolgd.
Het was de ellendigste namiddag van mijn leven.

Dennis Norden

Onfeilbaar dieet:
Nooit eten terwijl je vrouw spreekt.

Barbara Streisand

Mijn whiskeydieet werkt.
Ik ben al drie dagen kwijt.

Tommy Cooper

Als je genoeg valium eet, val je af.
Het stilt je honger niet echt,
maar het meeste voedsel valt op de grond.

Miller

O, dieet haast niets.

Kadé Bruin

Ik ben op dieet gegaan
en heb alcohol en vet afgezworen.
In twee weken tijd verloor ik 14 dagen.

Joe E.Lewis

Mijn dokter gaf me de raad te stoppen
met dineetjes voor 4,
tenzij er 3 andere mensen bij waren.

Peter Ustinov

De mussen vallen van het dak.
Straks moet mijn kat weer op dieet.

Loesje

Morgen:
Dag waarop de meeste vermageringskuren beginnen.

**

5 opmerkingen:

  1. mijn uitspraak daarover is: ik ben op perzikkendieet, ik mag alles eten behalve perzikken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whahaahhaha
    geweldig gevonden diana,
    ik ben gestopt me dieeten ik heb zware botten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha nooit eten terwijl je vrouw spreekt die werkt vast en zeker voor de mannen...
    Ben DIK tevreden met het hier en nu...dieet komt niet voor in mijn woordenboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi mot lachen om alle reacties
    en ja ik zelf ben ook eerder een bourgondier , dus al hier boven staat , moet ik nog maar eens in laten werken
    was je nu bij mij , laat of vroeg
    ja pracht ppsjes en dan lees ik toch weer dat er zijn die ze niet kunnen openen , snap er niks van
    ja ik ga zo slapen hoor , hoe lang ? geen idee
    wens je een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter