donderdag 28 februari 2013


Geef mij maar dat witte paard
en laat de prins maar zitten.

7 opmerkingen:

  1. ha ja, de prins met de witte schimmel tussen zijn benen..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou neem jij de prins dan
    dan neem ik dat paard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de sint zit ook op een wit paard en die willen we ook niet hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal akkoord, want met een prins heb je niets anders dan last! *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-)
    mocht het zo zijn dat er een prinses op zit....
    dan ehhh wil ik haar wel hoor:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie wil er nu schimmel...dan geef mij de prins maar grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, daar ben ik het volledig mee eens. Maar ja, dat kan ik ook zeggen met een kanjer van een man ;-)
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter