woensdag 6 februari 2013

The man Flu

11 opmerkingen:

  1. ...ik ben eerst eens gaan googlen voor ik het snapte :o))), dat is pas erg.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja mannen gaan dood van een kuchje he.
    Maar toch zie ik ze meer als een beestje,
    eenmaal daar van gebeten geraak je van de jeuk niet meer Af, lol.
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ho ho ho.... ik heb nog nergens last van terwijl het hele huis al ziek is geweest...

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogge Diana
    ik kom net thuis van een drukke en wat frisse nachtdienst , o.a vliegtuigen sneeuw vrij spuiten
    anders doe ik meestal alleen vliegtuigen van de gate weg duwen of verslepen , en soms nog ff wat helpen bij lossen en of laden
    dus ik ben het in het geheel niet eens met wat hier boven gesteld wordt
    vind het ook een slechte vertaling
    wens je een fijne dag
    enne ben benieuwd naar de reacties hihi
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wijk wel af van dit stereotype beeld van de man.
    Ik ga redelijk lang door als ik al wat mankeer :D
    Zelden ergens last van.
    Even afkloppen natuurlijk.
    Maar nee, niet iedere man is over een kam te scheren :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laatst las ik als mannen de menstruatie zouden krijgen dan gingen ze opscheppen over de groootte van de tampon :)
    Ja watjes als ze wat hebben zucht steun puf haha en wij moeten gewoon door haha
    Werk van een huisvrouw is nooit klaar...toch?
    En moeder zijn houd ook niet op...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een verkoudheidje is toch het beste excuus om heerlijk verwent te worden, toch ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo D.,
    Tja er bestaan inderdaad mannen die van een zuchtje al omvallen en koorts krijgen. Gelukkig bleven we van al die ellende gepaard en zijn we in jaren niet zoek geweest. Het zit ook een beetje in het hoofd bij sommigen. Ze worden ziekjes als ze er al maar aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Diana , mijn werk is voor mij zwaar vanwege de tijden , het echte zware werk is nu echt voor de jeugd hoor , maar ik sta mijn mannetje nog wel

    vreemd dat pps , pc laat vast lopen , maar met viewer of Office PowerPoint zou het niet mogen
    suc6 , ik werk nog een uurtje of drie
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nergens heb ik proberen te veralgemenen maar toch gaat de man hier direct in de verdediging. Over beeldspraak gesproken hehe. MAar het valt mij wel op dat er ééntje de situatie zou aangrijpen om verwend te worden. Een man is van alle markten thuis hehe ... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter