maandag 25 maart 2013

9 opmerkingen:

  1. het leven is inderdaad te kort, en als je op pensioen gaat of soms al eerder worden er velen ziek, dus moeten we deze tip wel volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mogge Diana
    ook deze is goed en op mijn lijf geschreven
    ja zoveel wetenswaardigheden over een citroen , ik wist er niet van , vond het in de mail en dacht , best interessant en ik zal er ook eens een meenemen en zo hier en daar wat gebruiken
    ik wens je een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi lieve diana,
    en zo precies probeer ik te leven:-)
    lukt niet elke dag maar het gaat steeds beter en beter,
    en genieten doe je dan vanzelf:-)

    bomen huggen mag gerust hoor, ik geef er niks om wat een ander van me denkt, ik sta wel eens met eem boo te praten, en dat voelt goed, dus waarom niet:-)


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alhoewel ik sommige dingen heel graag zou herdoen,
    leef ik nu in het heden.
    En van alle goeds probeer ik steeds in één dag te leggen,
    soms tussen traan en lach,
    maar altijd mét liefde. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De meeste mensen schatten het leven niet in naar de periode dat het duurt.
    Veel te kort, hoewel het soms lijkt alsof je eeuwig leven hebt.
    Van het leven genieten is de enige manier om aan het eind goed terug te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou dat het leven altijd zo makkelijk was...
    Maar meestal probeer ik er toch van de genieten lieve Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha en hoe ouder je wordt hoe sneller het gaat en je wil nog zo veel whahaha
    Ja ik LEEF met plezier en was van plan om nog een tijd door te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat voor de ene te kort lijkt, kan voor een ander te lang lijken...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter