dinsdag 5 maart 2013

Zeuren


Wie ben jij om dat te zeggen?
ben jij zo perfect?
doe jij alles goed?

Denk je dat je opvalt hiermee
dat jou dingen minder erg lijken
Als je maar genoeg commentaar op anderen geeft.

Denk je dat mij het nog wat intereseert?
al dat commentaar,
het is ook nooit goed.

Mens kijk eens naar jezelf
Kijk eens naar wat jij bent
daar moet je trots op zijn.

Dat je zo'n zielige oude zeur bent
dat je niet kan genieten
dat je je eigen dingen niet ziet
dat je alleen dat van een ander ziet.

Ik kraak jou toch ook niet af
teminste niet om niets
ik laat jou toch ook in je waarde
als jij normaal doet.

Waarom doe jij dat dan niet bij anderen
Mens ... wat zeur je?

Bron onbekend

8 opmerkingen:

  1. en het ergste zijn de mensen die over anderen zeuren en menen dat ze zelf perfect zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige mensen bekijken alles negatief. Helaas.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach ja.
    laat gaan,
    sommige mensen doen nou eenmaal zo...

    zielig
    ik wens jou een stralende lentedag toe,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken wel wat zeurkousen. De meeste zeuren altijd over anderen, en altijd is alles een ander zijn schuld.
    Met zeuren heb je niet alleen de ander, maar ik denk je zelf ook behoorlijk. Je ziet de schoonheid van het leven niet meer denk ik. En natuurlijk, iedereen heeft momenten dat het tegenzit, maar je er door heen slaan is de enige remedie. Zeuren niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toch zijn er wel eens van die mindere momenten dan zijn we die zeurkous.... en soms .... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja D .. wat kan ik hier over zeggen,
    het zeuren ligt bij sommige beter in de mond dan woorden te spreken met inhoud. Dat dat van anderen steeds simpeler is, dat zij op sterven na dood zijn, dat moet niet onopgemerkt blijven. Ik klasseer zulke mensen, hoe Cru dat ook klinkt ... zieveren kunde altet. Deze leste zin is puur vloms, nog gien dialect want dan wordt het voor jou onmogelijk, maar doe eens een poging bij het volgende ...

    zievere is gelak dagge loopt te zage,
    altet mar weer dazelfde lieke, een mens weurt da horendul van, doe is normaal mens, het leven is al ingewikkelde genoeg ... vertaling kan je bekomen via mail hehe ... liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vreselijke hekel aan mensen die zeuren...pfftt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo D.,
    Tja als er iets is dat erg op de zenuwen werkt, dan zijn het wel zeurkousen, die van alles en nog wat alleen het negatieve aspect daarvan zien. Zulke mensen kun je het best via een flinke omweg uit de weg gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter