vrijdag 19 april 2013

6 opmerkingen:

  1. bij sommige mensen voelt liefde inderdaad zo aan, maar dan is er wel wat mis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de woestijnen worden groter :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik sluit mij volkomen aan bij de vorige reacties
    mogge Diana
    ja ik was fietsen gister , heb een fotoalbumbje gemaakt als het goed is staat die ook op blog en onder mij op het bankje zit een mooie pps
    het water sleog over het fietspad haha het was zwaar maar toch ook wel mooi
    geniet dedag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefde zou toch de spreekwoordelijke meststof moeten zijn om wel degelijk iets moois, zelfs in de woestijn te laten groeien... toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. precies diana,
    ik denk dat door de roze bril van liefde je alles ontkent wat negatief is, en er ongekende krachten vrijkomen,
    "tuurlijk"kan er in de woestijn wel wat bloeien...
    daar wil ik in blijven geloven.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een zeer mooi doordenkertje die niet iedereen op de juiste manier zal lezen.
    Ik draag hem mee vandaag, en zal hem eens wat mensen vertellen. Altijd leuk om te zien wie hem snapt en wie niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter