woensdag 24 april 2013

De aangeslagen pianist


Een pianist met fraaie aanslag
kreeg van de fiscus als cadeau
geen applaus, wel heel veel aandacht,
maar dat vond hij maar zo, zo.

Hij kreeg een boete opgelegd.
De fiscus zei: u speelde zwart
Hij vond dat echter niet terecht
en ontkende dus glashard.

"Ik speel op 88 toetsen
de één is zwart, de ander wit.
Het valt echt niet te ontkennen
dat ik vaak legaal te spelen zit."

"Ook al staat het heel bezopen,
als ik achter de piano zit:
om meer boetes te ontlopen
verf ik al mijn toetsen wit."

Ger Belmer

5 opmerkingen:

  1. whaaaa leuk gedaan van die goeie man:-)

    ik vind het heerlijk om naar piana te luisteren,
    mijn buurmeisje loes doet dat héél mooi, met haar lange slanke vingers gaat ze machtig mooi over die toetsen heen ..
    schitterend om te zien en te horen :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mogge Diana
    een waarheid als een koe , die aasgieren zijn overal
    ja ik luister naar het lichaam hoor , houd m'n gemak en als er morgen ochtend nog steeds van dat slijm uit de luchtwegen komt , ben ik naar de huisarts
    wat bij mij ook meespeelt zijn zorgen omdat rot geld , komt ook wel weer goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha met een toetsenist als schoonzoon is dit wel een hele mooie haha...die ga ik hem laten lezen grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter