vrijdag 19 april 2013

Fly Guy

6 opmerkingen:

  1. Geweldig...grinnik
    dus dat deden mijn katten toen ze in de gordijnen hingen...
    hihi
    dank voor je lieve reaktie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *lol* als ik zo'n kat had, greep ik hem bij de stAArt, sloeg er de vlieg mee dood, joeg hem buiten voor eeuwig en ging dan een dutje doen. Met de link gaat het goed, tot hier toe.
    ot: met die uitleg kunnen we niet veel he,
    we zien wel hoe het verder gaat, liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha denk je ze intussen allemaal wel gezien te hebben komt er toch weer een nieuwe voorbij...leuk zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo D.,
    Hilarisch filmpje, maar echt waarheidsgetrouw getekend, net zoals een kat in het echte leven zich gedraagt. Geniet alvast het komende weekend van de zon, voor zover die zich zal laten zien en voral van de gezonde buitenlucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simon..... simon is zo stoer...

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mogge Diana
    geweldig , ja dat is me een kat hé zo zou je er een willen hebben , denk ik
    dank voor je lieve woorden , ja leuke plaatjes maar weet je al je op de plaatjes klikt je prachtige of geinige ppsjes te zien krijgt :)
    wens je een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter