maandag 2 december 2013

3 types of people in your life

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Diana,
    Ja, maar toch, beter vergeten en vergeven dan altijd met een soort van wrok rond te lopen.
    Wel afstand nemen van zeker 2 van deze types.

    Ik wens je een bijzondere dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mogge Diana
    ja helaas zijn er lui als in 2 en 3 , ik heb gelukkig ook die in 1 vallen en indien mogelijk doe ik dat zelf ook
    geniet de ag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beter zo vlug mogelijk proberen te vergeten en vergeven juist zoals Redstar ook zegt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je teveel mensen 2 en 3 tegenkomt vertrouw je alleen nog maar op jezelf.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij het lezen van deze moeten er zijn die het licht gezien hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle drie bekend , zij het de een soort meer dan de ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de eerste zou ik het liefst om me heen hebben, al weet ik dat het niet zo is

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter