zondag 1 december 2013

8 opmerkingen:

  1. dat zijn ook dingen waar ik verwonderd bij sta....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja gek hé, maar zou het zo niet zijn dat je gewoon tévreden bent met wat je hebt, die vogeltjes ook:-)

    mensen die altijd maar weg willen, weg móeten zijn, om het fijn te hebben...
    dat zegt genoeg denk ik hé Diana:-)
    een heel fijne zondag gewenst

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft gewoon met de seizoenen te maken. Niet iedereen houdt van warmte en of van kou. ;-0

    Love As Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je gelukkig daar waar je plekje is dan ga je niet weg .... hoogstens eens heel eventjes je vleugels strekken maar je komt altijd terug naar het warme nest

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de mens wilt steeds nieuwe plaatsen en dingen ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben graag daar waar ik ben en kom ook altijd graag daar weer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ijzersterke...en wat was het antwoord?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja dit is een hele goeie Diana
    ik kan het antwoordt niet geven , ga met Klaproos mee

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter