woensdag 22 januari 2014

Het is er wel ...


Je herkent het vast wel:
Als je ergens veel aan denkt, dan zie je het continue om je heen!

Dat komt omdat jij je erop focust en de Wet van de Aantrekkingskracht jou vervolgens dit in beelden teruggeeft. Wil je een vriend/in? Als je je daar op focust, zal je ineens veel meer stelletjes om je heen zien. Wil je slank zijn? Dan zal je in je omgeving steeds meer mensen zien die een slank figuur hebben. Ben je gefrustreerd dat je dik bent? Dan zie je alleen maar dikke mensen. Wil je kinderen? Dan zal je steeds meer kinderen zien.

Dit zijn de beelden die jij terugkrijgt, omdat je dan op dezelfde frequentie zit als datgene wat jij wenst. Belangrijk is wel dat je je dan op dat moment dankbaar voelt en niet gefrustreerd of jaloers dat je die auto, relatie of kind nog niet hebt. Want die gevoelens werken averechts op het creatieproces.

Dus wees dankbaar dat de Wet
jouw gedachten in beelden aan jou teruggeeft!

5 opmerkingen:

  1. mogge Diana
    ja dat is herkenbaar
    dus voor jou geen perikelen zo als in de pps :)
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk altijd aan mooie vrouwen en daarom zie ik een hoop mooie vrouwen om me heen? Zoiets? Want soms kijk ik mijn ogen uit... ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter