maandag 1 december 2014

14 opmerkingen:

  1. als jij jezelf maar goed voelt, welke weg je ook opgaat.....
    ik ben blij dat je er weer bent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of je de goede weg genomen hebt weet je pas op het einde...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Diana,wat fijn om weer iets van jou te horen.
    Ik wens je veel geluk met de nieuwe weg die je bent in gegaan!!
    liefs Christiene..................

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nope.. want voor iedereen is het anders om te leven. Daarom moet je ook niet oordelen over een ander. Ben blij dat ik hier weer iets van je hoor.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja zeker om over na te denken Diana
    maar of het de juiste weg is , zal pas aan het einde er van blijken
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat voor jou de goede weg is is voor mij mss de verkeerde weg. Of mss kunnen we wel samen de zelfde weg op en daarvan genieten.
    Het is en blijft een gok.
    Fijn dat je weer wat gepost hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat fijn dat je er weer bent Diana,
    en jawel, de enige juiste weg is die voro jou, zonder je af te laten leiden door anderen,
    als ik iets voor jou kan doen dan graag at weet je hé.

    lieve groet,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een fijne vrijdag gewenst en voor straks een heel leuk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Diana, ik wens je prettige Kerstdagen

    en een goed en gezond nieuwjaar.

    liefs een groetje Christiene...............

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•De Kerstman, noch ik weten of je stout of braaf bent geweest,
    maar ik wens je toch een vrolijk Kerstfeest!
    ✡ ✪ ✯ ✰ ✱ ✲ ✴ ✵ ✶ Ho Ho Ho ...I wish you A Merry : Christmas, X-Mas, kiss-mas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was dit je laatste logje van het jaar. Ik wens je een goede jaarwisseling.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. * * *
    Je kunt 2015 beginnen,
    met een heel erg mooi gedicht.
    Maar het mooiste, vind ik altijd nog:
    Begin het met een blij gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi....

    groetjes van ivonne

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter