maandag 9 februari 2015

Stress ball

9 opmerkingen:

  1. Mogguh Diana,
    Hahaha Ja zo'n balletje helpt wel zie je. Ik heb er ooit ook eens een gekregen. Misschien moet ik die eens gaan opzoeken :D

    Je hebt gelijk. Bij bloggen kan de tijd helemaal wegvloeien. Ik spendeer per dag maar een bepaalde tijd aan het bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige cartoon...lesje zelfverdediging haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is voorlopig even stil... Niet opvoedkundig correct, maar heel effectief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroeger had ik wat vaker van me af moeten slaan, dat had mijn leven een stuk gemakkelijker gemaakt.
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij Shirel zit een jongen in de klas, die voelt zich buitengesloten en gaat daarom pesten, met alle vervelende situaties verder natuurlijk. Behalve bij Shirel, want Shirel heeft hem verteld, als je me pest, dan ga ik niet meer met je spelen. Sindsdien zijn het dikke vriendjes ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo'n klein balletje kan wonderen doen Diana,
    fijn dat je weer aan het bloggen bent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zo,n balletje terweeg kan brengen......
    Fijn weer iets te zien van je Diana.
    Groetjes Christiene.............

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als ze maar weten dat je je niet laat doen, dat is vaak genoeg, doorgaan tot ze zwijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mogge Diana
    een pracht plaatje en helemaal juist zo'n balletje helpt ;)
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter