dinsdag 30 november 2021

Sigmund over Corona



Klik op de cartoon voor vergroting.

6 opmerkingen:

  1. Tot vijf uur mogen de meeste mensen shoppen en naar het restaurant. Daarna wordt het pas gevaarlijk.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ik pas altijd op, en wil me beschermen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet zo van het shoppen en per se naar het restaurant willen. Het leven is zonder al die koopstress veel leuker. Vind ik dan toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik merk er niks van, voor mij blijft alles hetzelfde ik laat me niet meesleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de regels zijn hier in Vlaanderen niet zo streng

    je kan tot 23 h naar de horeca gaan

    maar de meeste tafels blijven leeg

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral die laatste vind ik heel treffend ; )

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter