zaterdag 7 juli 2012

Bidden


Bidden is zuiver energie vooruit sturen. Daarom is het goed om je gebed zo positief mogelijk te maken. Het is niet nodig om perse naar God te bidden maar niet naar je Gidsen, neem het hoogste! Als je je Gids wil bedanken dan is dat altijd goed ... maar bid altijd vanuit het Hoogste!

Onderstaand gebed is kort maar krachtig
en misschien een mooie afsluiting van de dag.

Ik ben zo dankbaar
Dankbaar dat ik zoveel mag leren.
Dankbaar voor alles wat op mijn pad komt.
Soms is het moeilijk maar de innerlijke kracht
in mij en onze gidsen tesamen
maakt mij sterk om alles aan te kunnen.
Ik vergeef mijzelf alles wat ik vandaag fout heb gedaan
omdat ik weet dat deze fouten nodig waren.
Nu neem ik ze voor om ze niet meer te maken.
Ik spreek mijn dankbaarheid uit.

Onderstaand gebed helpt je te genezen
door je lichaam positief en met liefde te behandelen!

Mijn lichaam

Mijn lichaam is mijn vriend
Ik heb gevochten
Tegen mijn lichaam
In woede, verdriet en angst.
Nu wil ik graag opnieuw beginnen.

Ik wil niet meer boos zijn
Op mijn lichaam
Dat mij nu beperkt.
Ik laat het nu los,
Mijn oude verdriet, mijn oude angst
De teleurstelling en de afkeer

Met liefde voor mijzelf
Kan ik vertrouwen op mijn lichaam
En zijn natuurlijk genezend vermogen

Met mijn liefde
Zal ik vrij zijn om mijzelf te helpen
En hulp te aanvaarden door open te staan
Voor al het goede om mij heen

Ik vertrouw erop dat mijn lichaam
Voor mij doet wat mogelijk is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter