donderdag 5 juli 2012

Creeër je eigen wonderen

Het kan even duren voordat onze wensen waarheid zijn geworden. Met vertrouwen zal de wens uitkomen op het moment dat het zo moet zijn. Tot die tijd kunnen we die wensen loslaten. Omdat we vertrouwen dat het zal zijn.

Leuk oefenmateriaal is het doen van kleine wensen. Eenvoudige wensen kunnen zich snel manifesteren in ons leven en geven vertrouwen dat alle wensen eens waarheid zijn.

Voorbeeld:



Een tijd geleden haalde ik mijn harp van zolder. In mijn jeugd had ik harples en in het spelen kon ik alles van mezelf kwijt: verdriet, boosheid en blijheid. Het instrument heb ik mijn hele leven met mij mee verhuisd.

Het kostte wat tijd en moeite de stukken van vroeger weer foutloos te spelen. Ik merkte dat het spelen op mijn harp mij rust en plezier gaf. Maar wat was nu mij doel nu ik al mijn stukken van vroeger weer kon spelen? Voor het volgen van les zag ik geen tijd in mijn leven.

De ballet lerares van mijn jongste dochter kwam langs omdat ik het technisch draaiboek van haar voorstelling bewerk op de pc.

Zij zag de harp en raakte verrukt, ik zou een stukje in haar voorstelling kunnen spelen. Overdonderd realiseerde ik me dat ik dit had gewenst. Een doel om voor te spelen! Nu ben ik heerlijk aan het oefenen.

Vraag dus ook om kleine dingen. Je zult versteld staan hoe het Universum de situaties schept waarin je krijgt wat je wenst. Het leven openbaart zich voor je. De wonderen creeëren we zelf.

Bron

1 opmerking:

  1. Sommige dingen die je je wenst zullen werkelijkheid worden door speling van het lot. Je zal verwonderd zijn als dat gebeurt en misschien bewondering oogsten met de realisatie.
    Maar Creëer je daarmee wonderen ??

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter