vrijdag 6 juli 2012

Kiki tovert met Reiki


"Wat deed je daar eigenlijk?" "Oh, niets" zegt Kiki. Ze wil er niet over praten. Althans, niet met iemand die ze niet kent. Het is een tijdje stil. Maar dan zegt de jongen: "Jawel, je deed wel wat. Ik heb een hele tijd naar je zitten kijken. Je pakte het pootje van die hond vast. Je deed er wat mee. Wat deed je?" "Dat is mijn geheim," zegt Kiki dan, "Dat ga ik jou niet vertellen." Nou, dan help ik jou nooit meer." De jongen staat boos op. Dat vindt Kiki niet leuk. "Oke dan," zegt ze, "ik gaf Reiki."

Kiki tovert met Reiki

Een speelse manier om bezig te zijn
met de Universele levensenergie.

Wil je ook samen met de jongen in het stuk hier bovenaan ontdekken hoe Reiki werkt? Wil je ook weten wat het eigenlijk precies is? Wil je ook leren hoe je zelf Reiki kunt geven en gebruiken voor een hele hoop dingen? Dan is het boek Kiki tovert met Reiki misschien wat voor jou. Een spannend verhaal en een Reiki-handboek in één! Kiki tovert met Reiki is een boek waar kinderen van zullen genieten en meegesleept door het leuke verhaal leren ze spelenderwijs hoe ze Reiki in hun dagelijkse omgeving kunnen gebruiken. Geschreven door Reikimasters Adelheid van Driel en Wanda Bijster.

Kiki heeft ontdekt dat Reiki een fantastische manier is om mensen en dieren te helen. En je kunt er nog zo veel meer mee doen. Kiki wil graag haar kennis over Reiki met andere kinderen delen. Kijk je mee?
Klik hier om het boek te bestellen.

De Reiki leefregels uit "Kiki tovert met Reiki"



Reiki is een geschenk van de Kosmos aan jezelf
voor jezelf en anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter