dinsdag 10 juli 2012

Over hoe je je vrouwelijke kracht ontketent


Dames, wat zoekt je in een man? Hoe zou jij de perfecte man beschrijven? Wat dacht je van een man die de grond aanbidt waarop je loopt? Een man die zijn energie en zijn aandacht steeds op jou richt? Een man die je behandelt als een koningin, die je verzorgt, die je voeten- en lichaam massages geeft, en die meer voldoening uit het jou behagen ontleent, dan uit zelf behaagd te worden? Wat dacht je van een man die gewoon doet wat je hem vraagt te doen, zonder steeds geruzie of geklaag? Een man die niet alleen al z'n eigen klusjes zou doen als het maaien van het gras en het wassen van de auto's, maar die ook huishoudelijk werk doet en de was, die de boodschappen haalt en zelfs kookt. Wat dacht je van een man die je spontaan mee uit eten neemt en je overlaadt met cadeautjes? Een man die niet door jaloezie getergd verhaal bij je komt halen wanneer je met een andere man praat of wat tijd met een andere man doorbrengt? Boven alles een man die met heel zijn hart van je houdt en die jou als zijn Godin beschouwt.

Dat klinkt als de perfecte man, toch? Het klinkt bijna te goed om waar te zijn, of niet? Een fantasie, een droom die naieve jonge meisjes hebben. Wel, ik kan je vertellen dat je een dergelijke verhouding met een dergelijke man kunt hebben. Sterker nog, waarschijnlijk leef je reeds samen met een man die het in zich heeft om deze perfecte man te worden. Op het werk kom je dit soort mannen tegen en je loopt ze elke dag op straat voorbij. Er zijn overal mannen die het potentieel in zich hebben en zelfs de behoefte voelen om de perfecte man te zijn, die ik hiervoor beschreef. De sleutelvraag is dan ook niet waar je de perfecte man kan vinden, maar hoe je de perfecte man vindt. Het antwoord op deze vraag ligt van binnen. Jij hebt de kracht om deze mannen aan te trekken om ze te trainen en op te leiden tot het perfecte vriendje, de perfecte echtgenoot, en de perfecte minnaar. Jij, als vrouw, bent de drager van de sleutel.

Vrouwen hebben macht over mannen. Deze macht zit al in je en je hoeft hem enkel vrij te laten. Als je deze dominante vrouwelijke kracht binnen je vrijgeeft, zullen mannen je smeken om je te mogen dienen. Deze kracht kan wonderen doen ter veraangenaming van je leven. Niet alleen in je relatie, maar ook in je sociale leven, in je carriere, en op elk ander gebied van je leven. In de huidige maatschappij bekleden de mannen de machts- en gezagsposities. Maar zij zitten op deze posities doordat ze de vrouwen misleid hebben, waardoor deze vrouwen als waarheid aanvaard hebben dat de mannen het sterke geslacht zijn. De waarheid is dat de vrouwen het superieure geslacht zijn en dat zodra een vrouw haar dominante macht loslaat, geen man haar zal kunnen weerstaan. Mannen worden onderdanig als kleine puppies wanneer zij met een krachtige vrouw worden geconfronteerd. Het goede nieuws is dat jij deze krachtige vrouw in je hebt en dat mannen een verlangen hebben om zich aan haar over te geven.

Als je me niet gelooft, laat me dan je geheugen een beetje opfrissen. Ik spreek nu tot vrouwen die gehuwd zijn of die gehuwd zijn geweest. Herinner je je de tijd dat jullie elkaar leerden kennen? Herinner je je hoe je toekomstige echtgenoot je diende? Denk terug. Herinner je je hoe lief en attent hij was. Herinner je je hoe hij bloemen voor je meebracht? Hij wilde toen doen wat jij wilde doen en gaan waar jij wilde gaan. Herinner je dat? Herinner je je hoeveel je toen van hem hield?

Laat me je dit vragen. Wat veranderde? Zodra je getrouwd was veranderde hij, niet? Hij werd egoistisch en hij negeerde je. Hij begon weer met vrienden uit te gaan of hij zat de hele tijd achter de televisie. Hij begon bezwaar te maken als hij verondersteld werd om met je mee te gaan op bezoek bij vrienden en familie. Hij weigerde om met je te gaan winkelen en andere dingen te doen die jullie samen deden en waarvan hij genoot, enkel omdat hij dan dichtbij je kon zijn. Jullie kregen plots ruzie over de kleinste dingen, niet? De bloemen en cadeautjes bleven uit. Hij werd zuinig of zelfs ronduit gierig met z'n geld. Dan is er de seks. Seks kon initieel nachten lang duren en was geweldig. Nu is het kort en saai. Zodra hij zijn seksuele hoogtepunt bereikt heeft is het tijd om te gaan slapen. Laat haar orgasme maar zitten. Om jou ook nog een orgasme te bezorgen is teveel werk. Waar is de hartstocht gebleven? Wat is er toch gebeurd met dat lekkere ventje waar je ooit voor viel?

Wat gebeurde is dat hij een typische man is. Wat gebeurde is dat jij niet realiseerde dat je hem betoverd had. Je vrouwelijke schoonheid en je seksualiteit hielden hem gevangen en hij viel voor jou. Hij zou toen om het even wat voor je doen. Je realiseerde het indertijd waarschijnlijk niet, maar jij was dominant en hij was onderdanig toen hij jou het hof maakte. Er was indertijd geen enkel besef nodig van dominantie en onderdanigheid en vrouwelijke dominantie. Je seksuele energie en vrouwelijke manieren verlokten hem op natuurlijke wijze om onderdanig naar jou te worden. Voor een korte tijd, werden zijn macho manieren en mannelijke trots overwonnen door jouw vrouwelijke macht. Maar zodra jullie besloten om te trouwen of om te gaan samenwonen, brachten zijn mannelijke trots en de maatschappelijk aanvaarde normen en waarden hem ertoe om zich dominant te gaan gedragen en jij droeg de dominantie aan hem over, waarmee de betovering verbroken werd en de kracht verdween. Vanaf dat moment verwachtte dat hij dat je zijn brave echtgenote zou zijn en hij verwachtte dienstbaarheid. Hij begon de lakens uit te delen en de euforie was over, voor beiden.

Ik wil je aanmoedigen om die kracht te hervinden. Die kracht zit nog steeds in je. Eigenlijk gebruikte je maar een klein beetje van je seksualiteit en je kracht toen hij je het hof maakte. Er zit nog veel meer kracht in je, die indien bevrijd, niet alleen de man waarop je verliefd werd terug zal brengen, maar die hem tevens tot een totale overgave zal kunnen drijven. Niet alleen hem. Alle mannen zullen je vrouwelijke kracht voelen en zij zullen zich aan jou willen onderwerpen of zij zullen bang van je zijn. Dus laat me je vertellen hoe je je innerlijke tijger bevrijdt. Realiseer je boven alles dat je een mirakel bent dat door God geschapen werd. Mannen zijn net zo goed mirakels en zij zijn schone en waardevolle verwezenlijkingen, door God geschapen. De man is geschapen naar Gods evenbeeld. Niettemin zijn de Vrouwen superieur aan de man. De vrouwen zijn de laatste en grootste verwezenlijking van God. Vrouwen zijn mooi, intelligent, en seksueel. Vrouwen zijn vriendelijk, zachtaardig, en bovendien sterk en vindingrijk. Dus begin jezelf te zien als de superieure vrouw die je bent. Heb een goed gevoel over jezelf en zorg dat je een eventueel nog aanwezig laag zelf-beeld kwijtraakt. Bij de creatie Gods passen geen verliezers. God maakte jou om bijzonder te zijn en een winnaar.

God heeft je ook geschapen om het gezag over de man te nemen. God creeëerde Eva om "de helper" te zijn van Adam. De woord helper in de Bijbel is een vertaling van het Hebreeuwse woord "ezer". Dat woord betekent wie vanuit een gezagspositie helpt. Het is hetzelfde woord dat wordt gebruikt om God in vele scriptures te beschrijven die verklaren hoe God ons zal helpen. Het is altijd van een positie van sterkte en gezag. Dat is de positie die de vrouw over de man heeft. Dus zie jezelf niet langer als tweedeklasburger. Je bent een krachtige verwezenlijking en je bent speciaal.

Begin vervolgens je seksualiteit te gebruiken. Ik bedoel niet dat je je promiscue of schaamteloos moet gedragen. Wat ik bedoel is dat je je sexy moet kleden en moet handelen als een seksueel wezen. Kleed je niet slonzig, maar verfijnd en lady-like. Loop niet rond in flodderige kleren of in een afgetrapt joggingpak. Je kleding is de spiegel van je zelfbeeld. Draag leuke kleding. Het hoeft geen dure kleding te zijn, maar het moet er wel goed uitzien. Draag hoge hakken wanneer dat mogelijk is. Heel wat mannen hebben een voet- of beenfetish en het zien van een aantrekkelijke vrouw op hoge hakken kan ze zwak en onderdanig maken. En ik begrijp echt wel hoe ongemakkelijk hoge hakken kunnen zijn zij dus je hoeft ze echt niet altijd te dragen, maar wanneer je uitgaat en je extra sexy wilt voelen, vergeet je hakken dan niet.

En koop wat leren kleding. Heel wat mannen hebben een echte leerfetish. Een leren broek of een leren rok kan je je sexy en krachtig doen voelen, terwijl mannen zich tegelijkertijd zwak en onderdanig zullen voelen. Zorg ook hier dat je er verzorgd uitziet en niet sletterig. Ga naar de kapper en overleg welke haarstijl je het beste staat. Leer ook om de juiste make-up op de juiste wijze aan te brengen. Leer welke kleur oogschaduw het beste past bij je haarkleur en teint. Als je je passend kleedt en er goed uitziet, zal dat je meer zelfvertrouwen geven en dat zelfvertrouwen zul je uitstralen. Doe ook aan sport en eet gezond. Je wilt er goed en fit uitzien. Als het nodig is dat je vermagert kun je gebruik maken van de dienste van een van de vele vermageringsklinieken. Vermijd dieten die plotseling een hype zijn of andere snelle gewichtsverliezers. Consulteer zo nodig een arts en verlies gewicht op een medisch veilige manier. En blijf bewegen.

Je moet ook weer niet te mager zijn. Eigenlijk houden veel onderdanige mannen van een wat steviger vrouw. Maar je wil toch echt niet vet zijn en je wilt je lekker fit voelen. Mocht je een slechte conditie hebben of mocht sprake zijn van overgewicht, laat je dan niet in negatieve gevoelens meesleuren en raak niet ontmoedigd. Je kunt het overtollige gewicht verliezen. Al wat nodig is is jouw eigen beslissing om te doen wat nodig is. De beslissing alleen al zal ervoor zorgen dat je je beter voelt over jezelf, en hoe beter het zowel geestelijk als lichamelijk met je gaat, des te meer zelfvertrouwen zal je hebben en des te meer seksuele energie zul je uitstralen.

Iets anders dat je zal moeten doen is om erop uit te gaan om het leven ten volle te ervaren. Je moet niet al je tijd verdoen met televisiekijken of surfen op het Web. Volg een leuke opleiding. Word lid van een club of organisatie waarin je geinteresseerd bent. Kom onder de mensen en word de zekere vrouw die je werkelijk bent. Excelleer in je professionele carriere en gebruik je seksualiteit en je dominantie op het werk om promotie of salarisverhoging te krijgen. En dan heb ik het niet over hogerop komen via het bed. Ik heb het over handelend optreden als de seksuele en zekere vrouw die je bent. Laat je niet afbluffen door onzin uitgekraamd door welke man dan ook. Houd steeds voor ogen dat je superieur bent.

Geef terwijk je deze kleine aanpassingen aanbrengt aan jezelf en aan je zelfbeeld ook je dominante aard de ruimte die nodig is om tot wasdom te komen. Wees brutaal en sterk. Verwacht het goede en het zal gebeuren. In je relatie met je man is het nu tijd om te beginnen om hem zowel binnen als buiten de slaapkamer te overheersen. Doe mijn "psychoanalysis of the submissive male" op hem. Begin hem op te leiden om de perfecte man te worden die je je wenst. Verwacht dat hij excelleert en sta hem niet toe dat hij onverschillig naar je doet. Begin hem te disciplineren, want mannen hebben dit nodig. In hun jeugd zijn mannen gediciplineerd en gevoed door vrouwen. Diep van binnen hebben zij hier nog altijd behoefte aan. Dus leer hoe je een man moet disciplineren en hoe je hem behoorlijk kan opleiden.

Tijdens de seks kun je hem stapsgewijs iets op het gebied van dominatie en onderdanigheid en vrouwelijke dominantie leren. Sommige van deze activiteiten kunnen je vreemd voorkomen, maar het zijn krachtige hulpmiddelen om je man ertoe te brengen dat hij zich aan je onderwerpt. Draag fetish-uitrustingen en gebruik zijn fetish tegen hem. Dominantie en onderdanigheid en vrouwelijke dominatie zullen jullie seksleven aanzienlijk verbeteren en het zal nadien nooit meer saai of routine zijn. Als je je remmingen kan overwinnen en je seksualiteit en dominantie toestaat om te groeien, zul je versteld staat als je opmerkt hoe intens en plezierig seks kan zijn. Begin ook om seks te beschouwen als bestemd voor jouw genoegen en voer een routine in waarin je je man zijn orgasmes ontzegt. Als je hem zijn orgasmes ontzegt en hem opgewonden en gefrustreerd houdt, zal hij veel enthousiaster zijn om je te dienen en gehoorzamen. Hij zal zich op jou en jouw behoeften concentreren. Door zijn orgasmes te controleren controleer je hem.

Door deze dingen te doen zul je de tijger in je loslaten en sta je jezelf toe dat je dominante aard bovenkomt. Dit zal er op zijn beurt voor zorgen dat mannen zich onderdanig gaan gedragen en dat ze zich tot je aangetrokken gaan voelen.

Succes en geniet ervan.

Elise Sutton

Elise Sutton is een bekend Amerikaanse auteur op het gebied van Female Domination, en van wat zij onder meer ook aanduidt als Loving Female Authority en Female Supremacy. Volgens de ideeën van Elise Sutton zijn de vrouwen het sterke geslacht en is het nog slechts een kwestie van tijd todat de op dit moment nog door mannen gedomineerde maatschappij dit zal onderkennen.

Haar kijk op relaties is verfrissend, maar is niet geheel onomstreden. Met haar uitgesproken visie op man-vrouw relaties jaagt ze menig man tegen zich in het harnas. Daar staat tegenover dat haar bewonderaars rijen dik staan.

Haar artikelen zijn informatief en geven in ieder geval zodanig veel leesplezier en stof tot nadenken dat een Nederlandse vertaling van een aantal van haar artikelen hier niet achterwege kon blijven.
Website

3 opmerkingen:

  1. Ik kan het met het bovenstaande alleen maar eens zijn. Ik heb altijd gedacht dat er een draadje aan mij los was, toen ik mijn verlangen naar onderwerping voor het eerst ontdekte. Ik verlangde er al jaren naar om haar het hof te maken. En zoals Elise beschrijft, was het begin van ons huwelijk ook zo. Het had zelfs geen naam. Geen BDSM, geen submission, geen onderdanigheid. Het was een volkomen natuurlijke tijd. We hadden toen ook nooit een discussie over de te nemen beslissingen. Zoals zij het wilde, zo deden we het. Beiden dolgelukkig. Ik ben me hiervan nu zo'n tien jaar bewust en zoek naar wegen om haar weer te mogen dienen. Veel vrouwen schamen zich als ze de leiding op zich nemen. Ze noemen elkaar dan ten onrechte een bitch. Terwijl het gewoon hun natuurlijke staat van zijn is. Vrouwen zijn zowel cognitief als sociaal en emotioneel hoogst intelligent, dus ik kan de leiding rustig aan haar overlaten. Zo vaak merkte ik als ik eigenwijs mijn eigen weg volgde, dat ik maar beter eerst goed naar had kunnen luisteren. Intuïtief weet zij de juiste weg. Bij zoveel vriendinnen van mijn vrouw herken ik die leidinggevende natuur. Geef haar de ruimte. Vrouwen zijn niet de fysiek sterke. Dat hoeft ook niet als je wel autoriteit in je hebt. De leider laat het bij voorkeur een ander doen en heeft wel genoeg goeie ideeën. Ze kan immers met liefde en plezier hem het zware werk laten doen. Ik ben mijn vrouw dankbaar als ik me fysiek mag inspannen voor haar. De laatste jaren ben ik mezelf aan het leren hoe ik ejaculaties achterwege kan laten. Orgasmen zijn mooi, maar ejaculaties putten me uit en dienen ons huwelijk niet. Daar ben ik nu wel achter. Ik mis ze niet. Ik krijg er zoveel voor in de plaats terug. Als ik met haar vrij, voel ik me gelukkig wanneer zij het fijn heeft. Ik vind het zo vanzelfsprekend dat ik er ben om het haar naar de zin te maken. Ik doe niets liever dan dat. Zo was het ook toen ik haar pas ontmoette.
    Voor mijn vrouw en mij is het beter dat ik dominantie niet benoem, maar er subtiel mee speel en haar aanmoedig om haar ware natuur te ontwikkelen. What's in a name.
    Naamgeving kan meer kapotmaken dan ons lief is.

    Bedankt voor je verhaal.

    Wim Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele brok hoor en de vraag stelt zich
    kent men de man uiteindelijk echt goed genoeg.
    Voor mij moet een man sterk zijn
    liefdevol, zacht als een teddybeer
    en soms ' vol 'zoals zwarte hete koffie ;-)

    grtjs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter