vrijdag 12 oktober 2012

It had to be you


It had to be you, it had to be you
I wandered around, and finally found
The somebody who
Could make me be true,
And could make me be blue.
And even be glad, just to be sad ...
Thinking of you.

Some others I’ve seen,
Might never be mean
Might never be cross,
Or try to be boss
But they wouldn’t do.

For nobody else, gave me a thrill.
With all your faults,
I Love you still
It had to be you, wonderful you
It had to be you.

It had to be you
Why do I do, just as you say,
why must I just, give you your way
Why do I sigh, why don't I try to forget.

It must have been, that something lovers call fate
Kept me saying: "I have to wait"
I saw them all, just couldn't fall, 'til we met
It had to be you,
it had to be you.

I wandered around,
and finally found,
the somebody who could make me be true,
and could make me be blue
And even be glad,  just to be sad,
thinking of you.

Some others I've seen,
might never be mean
Might never be cross,
or try to be boss,
but they wouldn't do.

For nobody else, gave me a thrill,
with all your faults, I love you still
It had to be you, wonderful you,
it had to be you.

Songtekst: Frank Sinatra

6 opmerkingen:

  1. Het verhaal van niet getroost te willen worden is denk ik een eigenschap van de mens. Naar mijn eigen ervaring was ik mij bewust dat de troostende hand dan eigenlijk meer wilde weten dan dat deze de behoefte had te troosten. Voor valsheid behoed ik mij, al weet ik wel dat er mensen zijn die het wel goed menen. Frank S. was één van de favo's van mijn Pa, hij zong dan altijd mee, en ik vond het wat zemelachtig. Als ik het nu hoor denk ik, Frank kan het beter verwoorden dan ik.

    Op uw reactie en die van @-tje:
    ooit zei mij iemand dat ik geen hart had
    doch het zat er wel, zij het dat ik het afschermde om niets meer te voelen. Het werd van steen, en dat is het nog.
    Alleen stromen uit de barsten soms genegenheid, compassie of liefde: enkel voor de juise personen. Jullie 2 krijgen een deel van deze kostbare genegenheid.Met liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kay je woorden ontroeren me diep. Dank je ik ben ook genegen aan jou.

      Liefs Diana

      Verwijderen
    2. Tuurlijk lees ik wel eens na. tja dat krijg je met mij als ik in een tekst mij aangesproken voel, in de positieve zin dan ♥

      Verwijderen
  2. Frank Sinatra, iedereen kent hem, al is dat al jaren geleden, hoe zou dat komen?
    mooie ode!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey, fijn dat je van humor houdt, wie niet hé; dus altijd welkom :o)
    *die gifplaatjes bewerk ik, de afbeeldingen haal ik op
    http://www.ohmygoodness.com/en/, sommige gifplaatjes maak ik wel volledig zelf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik kom hier veel te weinig ... de quotes die ik nu links lees zijn ook inspirerend! Mooie site hoor, Diana!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter