maandag 1 oktober 2012

Lieve andere mij ...


Lieve andere mij,
Misschien kan je me horen
als ik je roep.

We zijn apart
zelfs als we dicht bij elkaar zijn.
En toch als ik mijn ogen op jou richt,
kan ik mijzelf zien als een spiegel.

Jij en ik zijn één.
Een deel van God
zoals ieder ander.

Ook al zijn we langer of korter gescheiden in tijd,
als ik naar je kijk kan ik
de essentie van God voelen in jouw ogen.

Ook al bereikt het mij niet meteen
en kan zelfs jaren of meerdere levens duren.

Maar áls we contact maken
dan ervaren we de essentie van Zijn.
Zo puur als het kan zijn
Zo puur als we in staat zijn om het te voelen.

Het is er voor iedereen,
maar we vergeten het vaak.
Daarom vertel ik het je weer
en ik hoop dat je het kunt voelen.

Lieve ziel,
ik hou van je
met heel mijn Zijn
en ik steun je
met alles wat ik kan.
En ik hoop dat je
dit nooit zult vergeten.

2 opmerkingen:

Laat een reactie achter