maandag 29 oktober 2012

Tijd heelt alle wonden
en de herinnering krabt ze open.
 
Cees Nooteboom

6 opmerkingen:

  1. Ik heb menig jeukend litteken,
    die bij gemoedstoestanden weleens gevoelig zijn.
    Maar dan denk ik: iedereen heeft ze wel,
    het siert de persoonlijkheid van een mens.
    Dus leven we mét, en het lukt dan wel. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de jeuk van de herinneringen soms ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Diana, de eerste regel is mij bekend
    de tweede niet.
    Een herrinering kan erg pijnlijk zijn.
    prachtige afbeelding
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat openkrabben is soms met momenten, maar ik laat dingen liever vlug achter me....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een uitspraak en zo waar .Zo vaak word gezegd laat het verleden achter je ,alleen hoe is me nog niet duidelijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niet alles heelt denk maar je heb er hele mooi plaat zeg heerlijk
    groejes antony

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter