dinsdag 2 oktober 2012

Vonk van herkenning


Een vonk van herkenning
dat uitmondde in een groot vuur
altijd brandend
zoals het was de eeuwen door.

Mijn lief, lieve lief, ik heb je lief …

Zoals het altijd is geweest
en het zal zijn
in de tijden die nog zullen komen
en waarin wij elkaar altijd zullen vinden.

Omdat het zo bedoeld was
vanaf het Begin des Tijds
Omdat het zo bedoeld is
Tot in de eeuwigheid.

Mijn lief, lieve lief, ik heb je lief …

Ik heb altijd geweten dat je bestond
maar nimmer geweten waar je was
en nu je wederom in mijn leven bent verschenen
is de cirkel rond.

Mijn zoektocht is voorbij
Mijn bestemming gevonden
Wanneer ik in je ogen kijk
en de glimlach zie die mijn ~hart~ bereikt
Overweldigend Thuis bij jou.

Mijn lief, lieve lief, ik heb je lief …

1 opmerking:

  1. oh dit is mooi diana,
    heb jij dat zelf geschreven?
    geweldig, ja je kan dat zo eens hebben hé.
    prachtig...
    ik zou het graag eens gebruiken:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter