woensdag 19 december 2012

Kwaliteiten van je linker en rechter hersenhelft


Ik ben je linker hersenhelft
Ik ben een wetenschapper, of wiskundige.
Ik hou van het vertrouwde.

Ik maak vaak onderverdelingen, ik ben accuraat.
Rechtlijnig, analytisch, strategisch en praktisch.
Ik heb de controle, redeneer makkelijk en spreek mijn talen.
Realistisch, ik maak vergelijkingen en speel met getallen.
Ik ben orde, ik ben logisch en weet precies wie ik ben.

Ik ben je rechter hersenhelft.
Ik ben creatief, een vrije geest, ik ben vol passie.
Smachtend, sensueel en met een rollende lach.

Ik heb smaak. Ik ben dat gevoel van zand tussen de tenen.
Ik ben altijd in beweging. Levendige kleuren
Ik kan niet anders dat een wit doek beschilderen.
Mijn voorstellingsvermogen is eindeloos.
Kunst, gedichten, gevoelens en emoties.
Ik ben alles wat ik wil zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter