donderdag 13 december 2012


Rijk is arm.
Zwak is sterk.
De echte gift,
is het hart van de gever.

4 opmerkingen:

  1. een rijk hart is natuurlijk van een gever....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtig als j e zo in het leven staat hé.

    mooi diana,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben arm en zwak,
    mijn hart is een betonnen kei-tje
    dat kan wegsmelten als ik iets zie
    waar ik een betekenis in vind.
    Dan voel ik mij nog armer
    omdat ik niet rijk ben, alleen in woorden
    kan ik met zachtheid een gebaar uitdrukken
    om aan een ander te geven.
    Ik geef meer dan ik vraag: maar ben blij met een klein beetje terug. Snap je? ♥
    Ik ben maar menselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tekst en Diana je bent een kei in afbeeldingen er bij zoeken ....weer zo mooi

    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter