zaterdag 12 januari 2013

Zielekind


Kom vrij, lieve ziel in mij,
weet dat blokkeringen slechts van vroeger zijn,
niets kan je nog stoppen vrij te zijn!
Lief zielekind in mij,
kom, kom vrij ...

Weet dat mijn hart jou draagt
en liefde geeft,
jij mag ook spreken,
want slechts jij zal mij kennen
en overblijven in het einde der tijden, ...

Kom ziel, kom,
kom door mijn blokkeringen en angst heen!
Leid mij!
Oude, wijze ziel van me,
kom vrij!
Leer mij de oer-wijsheid,
lief zielekind, kom ...
kom en vertel mij jouw verhaal.

2 opmerkingen:

  1. dag Diana,
    gewoon een vraag: wat is uw definitie van de ziel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan mijn hart goed blootleggen bij de juiste persoon, maar niet waar iedereen het kan lezen, dus....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter