dinsdag 19 februari 2013

4 opmerkingen:

  1. Echt loslaten kan ik niet,
    als er een moment opduikt denk ik eraan
    met warmte, met spijt of soms met een traan.
    Iemand zien vertrekken doet altijd pijn.
    Maar daarvoor moet je mijn hele geschiedenis eigenlijk kennen. ♥Zoals gisteren zou mijn biologische vader verjaart zijn,
    alleen sinds mijn 12de liet hij een grote pijn achter ... dit past mss hier niet, maar zo kan je een beetje volgen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah ja diana,
    da's een hele opgave soms,
    maar als het gelukt is, kijk je terug en zegt zo is het goed, de andere deur is dan ook echt opengegaan.... die zag je niet toen je aan het loslaten was..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wijze woorden...en opvoeden is niet anders dan loslaten en laten gaan. Je kan alleen de richting aangeven toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter